Notícies
EL SELECCIONADOR FEMENÍ, DAVID VINYES, VA VEURE EN DIRECTE EL CEPU IVARS-VINAIXA
4/03/2021
El seleccionador absolut femení, David Vinyes, va assistir el dissabte passat al partit CEPU Ivars-FS Vinaixa de la Lliga Nacional Femenina.
Vinyes va prendre bona nota de les evolucions de tots dos conjunts, en el cas dels locals un equip de nova incorporació i que compta a les seves files amb Carlota Gregori, jugadora que va ser internacional amb Catalunya al darrer Mundial femení, que es va disputar a Balaguer l’any 2017.
La intenció del seleccionador català és anar cada setmana a veure partits de cara a començar a perfilar convocatòries per a futures sessions d’entrenament, que es preveu que es reprenguin en breu per tal de preparar els propers compromisos internacionals, que seran l'Europeu i el Mundial.